Atas Nama Cinta


ATAS NAMA CINTA

Haruskah aku sesali
Atas apa yang terjadi
Pada kisah cinta ini

Haruskah aku bertahan
Walau apa pun dugaan
Cinta ku tetap dihati

Dengarkankan bisikan hati ini sayangku
Dengarkanlah rinduku yang mendamba
Bicara oh kasih mu sayang

Menyintai mu seluruh jiwaku
Mekar bersemi indahnya duniaku
Kau dihatiku hingga akhir waktu
Aku berjanji atas nama cinta

Ku serahkan padamu segala-segalanya
Percayalah kasihku untuk mu selamanya

Menyintai mu seluruh jiwaku
Mekar bersemi indahnya duniaku
Kau dihatiku hingga akhir waktu
Aku berjanji atas nama cinta

-Shah Iskandar-Fiza-Shahrizal-

Sedang bersiaran di slot Akasia TV3 setiap Isnin-Khamis 7.00 pm bermula 13-Feb-2012.

Episod 5
20-feb-2012
Cry..cry...cry...episod harini sangat pilu. Walaupun perpisahan akan berlaku esok tapi aku dah cukup sentaps dah bila tahu Saiful akan dibawa pergi jauh dari Cinta. 

0 comments:

Post a Comment