Cinta Buat Emelda


Harini bermula cerita baru slot Akasia. Lakonan Fizo Omar dan Almy Nadia. Cerita adaptasi novel Kasih Antara Kita.

Walaupun aku ni kaki novel tapi aku tak pernah baca lagi karya tulisan Aleya Aneesa ni. Tapi bila dah jadi drama rajin2kanlah jugak nak tengok. Sebelum ni aku beli buku cerita yang didramakan tapi kali ni nak tengok cerita ni tanpa bukunya dulu.


Episod 1: 26 Mac 2012, Isnin

Emelda(Almy Nadia) menguruskan perniagaan keluarga bersama adiknya Emeriz.





Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. aku nk jd follower hang ni..
    aku bli nvel ni dh lme dh..tp xde kt dlm almri aku..
    mksudnye ada org pnjm x reti nk pulang blik..huhu

    ReplyDelete
  2. I follow kata mak ning. TQ. Cerita ni memang best. Aku takmo baca buku dulu. Nak tengok drama. Biaq suspen.

    ReplyDelete