6 syawal

ohhh dah hari raya ke enam. aku belum ganti puasa lagi. hak hak. sempat ke nak posa 6 ni. asyik makan je. balik raya kali ni aku less than 10 but for sure more than 5 tegur aku dengan ayat yang sama. ''eh dah gemmm... la sekarang"... OH TIDAKKK... puasa sebulan pun tak membantu. apa nak buat ni.

so aku pun godek2 la kat utube apa2 yg boleh membantu. so i found this.


5 minutes workout to get sexy arms. pergh nama je 5 minutes tapi hazab le jugak nak mengabiskkannyer. jeles betul aku tengok body pompuan ni. selimmmm sangat. I did try and manage to finish that 5 minutes. Pastu dan dan ukur hahaha boleh gitu. ko hengat sekelip mata boleh mengecut hihihi. Ok that was the day before yesterday.

And on day 2 after i decided

Pause: nak tengok love in paris cerita indon

0 comments:

Post a Comment