Ke Istanbul cari laki membawa sebaldi jagung

Aku jarang tengok wayang. Kekadang ja kalau ada kawan ajak. Takkan nak pi tengok sorang2 pulakkan.


Sabtu malam tadi aku pi tengok Istanbul Aku Datang kat Sunway Pyramid. Sampai je kat TGV pak guard dah tutup pintu. Ahhh sudah. Tiket aku dah bayat online. Aku memang nak amuk la kalau tak dapat masuk. Sekali dia kata masuk kut pintu sana pintu ni ada hal sket. Aku pun lalu kot tempat games aigooo bisingnya. Turun tangga makkk ai busuknyerr sapa melepas kat sini ni. Nak muntah aku.


Sampai kat kaunter tiket berjujuk umat beratur. Alhamdulillah aku terus ke bookung counter jer. Baru 7.25pm so jalan2 jap nak cari makan. Nampak kedai Converse. Masuk jap nak compare harga dengan yang aku beli. Pi mai pi mai memang beli sini lagi murah ahh.


Memandangkan dah hampir pukul 8.00pm kami balik ke TGV nak beli pop corn. Dua-dua dah kelaparan nanti kalau masuk panggung perut bunyi tak syiok arr. Si decide beli hotdog and popcorn. Aku tengok gambaq kecik ja popcorn tu. So pilih yang besar. Dua orang kan. Sekali dia bagi makk aiii sebaldi.


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment