Meeeloooodi

Lamanya aku tak tengok melodi. Minggu lepas sebab aku kat Aussie. Minggu sebelum tu aku stuck kat PLUS. Jadi harini aku mengambil keputusan untuk berhibernasi di rumah untuk menonton rancangan batu api kegemaran aku ni. Disamping mengemaskini database hiburan dapat juga menyelamatkan RM dari dilaburkan di Mid Valley atau IKEA atau lain2 yang sewaktu dengannya. Tapi Setia Mall macam menarik jugakkan. Aku belum buat lawatan pengenalan lagi. Haruskah? Hehehe


Back to Melodi.


Sebenarnya nak tulis pasal Melbourne. Tapi adush malas betul dgn ganbar semua tak compile lagi. Maklumla sorang satu kamera. Pastu kalau malas nak tukar suh org lain jer snap gambar kita. Souveniour semua aku dah kumpul tapi belum bawa g opis. Satu dah let go to ky fren yang datang rumah.


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment