Semoga Impian Jadi Kenyataan

"Untuk Ahmad Suffian ni tambah I Love U". Waaaa aku dah sangkut dengan cerita ni. Gigih sungguh Suffian sanggup beratur nak bertemu Arini Eva siap bawak 3 buah buku Gemersik Kalbu. Pastu jerat Ana suruh belanja 80 bijik burger selama setahun.

Dah tukar 'lots of love, Ana' pulak kah!kah!kah!

Haaah runsing aku dengan Hisyam nih. Ko gi main jauh2 lah.

Aqasha ni sesuai sangat dengan watak Suffian, sama macam aku bayangkan masa baca novel ni. Pun begitu aku cam sangsi jer wujud ke jantan macho nan hensom lagi kaya namun romantik serta menghiburkan ni. Tak kata la takde cuma nya aku yang tak jumpa.

Since dah berjumpa dengan penulis Anis Ayuni kat PWTC tahun lepas aku dengan dengan selambanya tanya.

Sungguh Aku Cinta by Anis Ayuni


"Puan, wujud ke lelaki hensom kaya educated macam dalam novel ni, ataupun itu apa yang kita impikan saja"

"Ada, insyaallah ada. Doa-doakanlah" katanya sambil diiyakan oleh orang sebelah. "Amin" aku kata.

Then aku pun balik menjinjing buku Sungguh Aku Cinta pada 24 April 2011 yang tercatat di dalamnya semoga impian jadi kenyataan.


0 comments:

Post a Comment