Kuching part 3

Ini kunjungan kali ke 3 aku ke Kuching. Jam 10.45 am aku dah keluar rumah dgn 1 luggage, backpack and handbag.
Baru perasan all my bags are red. Plus gadget pun.


Oppss selipar tertinggal kat opis pulak. Pakai jelah heels hitam ni dalam kereta nanti tukar sneakers. Sampai je kat lif adohai maintenance la pulak. Takkan aku nak angkut bawak turun bag dgn heels ni. The guy yg dok situ bagitau akan siap within 10 minutes. Ok takpa kalau lif tak ok aku ken ke plan B yakni repack all stuffs sumbat2 masuk backpack and tukar selipar jadi porter turun tangga.

Masa tengah tunggu lif ada seorang ni turun dari tingkat 11 tunggu lif sama ngan aku (tingkat 11 tu butang turun tak function kot sebab semua penghuni tingkat 11 akan turun tunggu kat tingkat 10). Tak sampai 10 minit lif dah ok. Alhamdulillah. Aku dan seorang tadi pun masuk lif. Dia tegur aku "Kalau sorang2 ni bahaya. Hati-hati tau" Aku pun angguk2.

Aku tak balas sebab aku tak pasti nak kata "baiklah kak" or "baiklah bang".

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment